Thursday, November 10, 2005

Hehe pulang selepas beraya sakan..best ker raya ni..best ler..tapi yang tak best nyer kali ni raya aku kena hulur lak..chet..banyak lak sepupu aku ..kena lak aku yang cucu paling sulung..habis licin..tapi raya kali ni dah tak macam dulu dulu..tak leh la happy ngan kengkawan macam dulu..ade yang dah kahwin..nak terberanak pun ade..he.he aku?..Hmm..eh bukan Siti nak umumkan bakal tunang dia tahun depan?....tunggguuuu.......(perasan).

p/s:..bila tengok gambar bunga ni..kekadang teringat kat life dulu dulu...dengan apa yang dilalui..samada pahit ,suka dan duka..last sekali ..yup here we are..still survive..walaupun banyak benda yang baik atau pun buruk di sekeliling kita..tapi sebenarnya yang last sekali diri kita sendiri yang nak menentukan warna dan arah hidup kita..just wishing 1 day warna kita tu akan mencantikkan apa yang ade di sekeliling kita..thats the hardest part...end.

3 comments:

Anonymous said...

Yey yey yey...kali ni aku jadi orng pertama komen ..hahaha....suke suke suke...hahaha...

Owh lupe plak...mmng cantek..aku suke gambar ni....kira tak leh nak carik laa cacat dier edit tu..tp aku ni komen non profesional...ok that`s all

HUZAIMI MAT ZALI said...

time kacih time kacihhh

Anonymous said...

tabik spring ahhh!!suka sangat2..hope to see more pics later..keep up your very2 good work!!