Friday, November 11, 2005

he.he camne le aku leh nak citer pasal cinta ni..biasa la tema bunga kena la bunga bunga sikit..so nak sambung pun malas..sebab sebenarnya aku pun tk tau..ha.ha biasala masa kecik dulu aku cinta ..cinta monyet...tapi lama jugak la 11 tahun beb..giler la..sampai satu kg semua tau..last last..he.he kena tinggal jugak..biasa la masa tu dah la tak nampak masa depan lagi..pewangi ketiak pun tak mampu beli..camne le awek nak lekat..bila dapat awek baru lepas tu lak..lain lak peel dia..nak macam macam...lain lain pendapat..last last ..habis.terputus..so kesimpulan nya bila aku renungkan balik..actually yang terjadi tu ade hikmah nye..kalau aku tak clash ngan awek dulu mesti aku hanyut nyer..tak pk masa depan..asyik pk cinta cinta cinta..kerja pun rasa malas..he.eh.satu lagi bila dah bersendirian ni ..kita akan lebih peka kepada orang lain..dan yang pentingnya pengalaman tu buatkan kita lagi matang..tul tak?..end

3 comments:

Anonymous said...

Utk photo kali ni aku tak tahu nak komen slepas aku baca artikel panjang lebar kat bawah photo tu...

Mungkin snapfrog nak kaitkan duri duri tu dengan liku liku kehidupan dirinya...kira rintangan laa...susah weh nak idup ni...bukan senang....tapi hidup mesti terus....rancang rancang masa depan....:-)

11thn..then break cam tu jer..huh pahit rasenyer...mmng pahit nak telan semua tu..tapi ape bleh buat dah berlaku..terima la takdir seadanya..or kalau nak dikaitkan dengan photo kali ni yelaa....'sakitnya bagai menelan duri duri'...

Kesimpulannyer photo kali ni...lebih menonjolkan kisah yg sebaliknya...selain menengahkan kesan imej yg baik..sekali lagi maaf,not the one of my fav pict,..but still good work...:-)

Anonymous said...

x yah letak comment... photo yang satu ini dah nampak macam keja seorang pro-photographer!!! hantar photo ni ke majalah Chip Digital Photo-Video, mesti diorang akan publish!

Anonymous said...

perkara yang lepas hai jangan di kenang yang penting life must go on... go go chai yuk...