Wednesday, November 16, 2005

Siot nyer pixars...kau gi kecoh2...tunggu la pembalasan aku nanti...he.he..err bagus ke ?...kalau balas membalas...dendam mendendam...selalunya ade dua benda yang susah nak dapat kan penyelesaian...yang pertama..lari dari masalah..(lari takkkan menyelesaikan apa2)..yang kedua menyelesaikan masalah ngan kekerasan (ala macam america la....bunuh orang dia seratus..lepas tu dia balas balik 350)....sampai bebila takkan habis...sebaik baiknya dengan cara yg lembut tapi berisi..contohnya macam masalah aku ngan budak skima pixars ni..he.he yang pertama apa yang aku pk
1. aku hensem..pedulik apa aku ngan dia..he.eh.e
2. Walaupun sekarang ni musim mengawan aku..tapi dengan kesabaran yang aku ada..masih dapat mengawal..dan terkawal...(oit tak terasa ker).
3. Aku ni seorang yang baik dan pemaaf..takpe la pixars aku maafkan kau..he.he.he
4.Aku ade mp3 4G ..kau takde..

-sekian-

5 comments:

Anonymous said...

ooo....4G tu ape? Gagah, Gampang, Gemuk dan Gatal! hahahaha - peace!

Anonymous said...

thanx melawat saya nye website yg tak seberapa tu...saya kesian kan my adik bab tu bg dia duit...bg barang, dia tak leh pkai brg tu utk buat belanja....so bagi duit lagi baik..at least she can save....

DevilX said...

Humang aihhh!!!!! syantiikkkknyer keta tuhhhhhh!!!!!!!!! bTW, thanks for that lesson..uhuuu..p/s-takder FP ker?? susah la nak komen sini..nak kene log in dulu..[ DevilX]

Anonymous said...

keta cantik!!!
effect cantik!!!

satu hasil yg cantik dari 'snap dan lari'



p/s:..ntah aku tg terumbang ambing buat blog aku ni.huh susah betol...

Anonymous said...

kete sape kau ambil ni....kete curi ke....lawak giler kete tu....bila nak balik kampung bawa kete tu...aku dah lama xjumpa kau...ok lah chow...