Tuesday, November 29, 2005

PostHeaderIcon KL Central


KL Central..ini lah tempat yang mula mula sekali aku jejakkan kaki aku sebelum aku kerja kat KL ni..bukan apa . citer pasal KL Central ni.dulu ni lah tempat aku dating..tempat aku mula mula jumpa awek lama aku.tempat aku jumpa semua member aku..biasala..kalau tak takde le dia namakan KL Central kan?.apa la aku ni..tapi dengan kehadiran KL Central ni ..kehidupan orang yang selalu naik public transport ni jadi lebih mudah.tak perlu lagi nak menggagau mane tempat nak naik tu ..naik ni..Hmm..aku ingat lagi..dulu aku ade blind date la ngan sorang minah..biasala kenal tak cam muka..so kitorang set la masa dan tempat..of coz la KL Central kan..tepat pada hari yang dijanjikan tu..- to be continued -

1 comments:

LookSharp said...

Confuse sebab aku ade nampak mata orang tapi..sape tu samar samar je...nak letak or tidak...ermm itu jer komen....