Tuesday, November 15, 2005

Today...boring giler..rasa malas nak wat kerja..tak tau la kenapa..macam hilang arah....sebelum ni ade jugak rasa macam ni ..tapi selalunya ade je idea nak wat apa..biasa la..kat bukit bintang ni banyak tempat nak mengulat..he.he.he..tapi hari ni ..pixars ajak pun aku rasa macam maleh tul..aku rasa kan...satu je yang leh ajak aku...a.w.e.k.s..hehe yup awek. ye la kan..asyik jalan ngan member laki jer..makin lama rasa macam ahli kelab gay lak..tu la..start dari hari ni aku kena jadi lebih buas la..(aku buas ke sebelum ni?..) ..mungkin dah tiba musim mengawan aku kot.....tapi siapa?..dan dimana?...ha.ha.ha.ha..jap berenti jap..ade awek lalu..kui kui kui

5 comments:

Anonymous said...

cam seiot je....musim mengawan kunun.....ahahahaha pigi dah.....ampeh tul....

Anonymous said...

Mengawan sorang2 je ke?

Anonymous said...

Kalau nak "Meng Awan" jangan lebih-lebih sbb awan tu kalau lama2 dia basah. Kalau tak lembab sure BASAH.

Anonymous said...

mmng tak ade kena mengena langsung ulasan kek bawh tu dengan gambar...or terperinci aku nak cerita...isu mengawan nak dikaitkan dengan selipar selipar yg bersepah tu..ntah aku pun lost point....maybe si pengawan tgh mengawan ...kita hanya diberi gambar seliparnyer jer....ntah berapa orang yg di`awan'nyer pun tak tahu....hahahaha....

watever laa have a nice day!!!!!

Anonymous said...

kalu dah musim mengawan janganla selipur ku mu kebas... tak pasal2 kene beli selipar baru... oleh krn selipur ku tu cantik ku sedekah kat mu... hu hu