SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile

Blog Archive

Monday, October 31, 2005

At last, meself exposed 2 u all..just wanna say SELAMAT HARI RAYA 2 all my fren out there..gue kasi edit ini gambar kasi Cun sikit..mcm awek lak aku ni..he.he.he .anyway maaf zahir dan batin andainyer ader tersakit hati u all..he.e biasala..lepas ni leh wat lagi kan?..kan?

4 comments:

The Copy Cat Experts said...

dah terbongkar yer identiti snapfrog nie. nampak cam gay plak la lu mamat.

Anonymous said...

What? gay?....erm no comment....
But nice photo,nice black and white effect,tak pandai aku nak komen banyak,tapi bentuk muke jelas...gambar nampak timbul(live)....

Err sape yg ambik gambar tue?....

Anonymous said...

wey brader.....nie ha aku dah update fotopages aku ngn gambar2 kurang terhebat aku nie. g la tgk. penat deh aku xblk raya semata2 nak amek gambar2 nie. hehehee.....
http://pixars.fotopages.com

b3cak said...

ooo ni la yg namanye snapfrog? memang macam gay pasang muka stim.