Monday, November 14, 2005

Bila shutter ditekan..zasss. 1 gambar dah tersimpan dalam camera aku..kemudian aku tengok balik gambar yang diambil tadi..hmm..cute..macam aku masa kecik2..he.he ..tapi kali ni macam ade satu perasaan lain yang timbul...rasa kesian..sedih..dan macam macam lagi.tak tau la kenapa
mungkin aku dah tau background budak ni macam mana kot...datang dari family yang susah..tapi budak ni tak pernah nak minta minta macm anak orang lain..seolah olah macam ingat kan balik aku masa aku kecik dulu..ingat lagi ..apa ayah aku pesan masa kecik dulu." korang macam mana kita susah macam mana pun ..jgn pernah nak mintak barang dari orang"..ade sekali tu pakcik aku datang..dia ajak la kitorang pergi kedai..dia nak belikan mainan..nak jadi cerita..masa pakcik aku balik..terus je ayah aku marah lepas tu dia bawak aku ngan adik aku pergi hutan..dia kata.."nah duduk korang kat hutan..apa lagi ..masa tu apa lagi yang aku tau .buat..menangis jer ler..tapi bila ingat balik masa sekarang..tak sia sia dia buat aku macam tu dulu..baru la kita tau..sebenarnya ..kesusahan tu mengajar seseorang tu menjadi dewasa..end...

Thanks acik Ila for the photo..

3 comments:

Anonymous said...

wey anak sapa nie? anak ko ke? dey pervert tul...komen dlm fotopages aku pun ada unsur2 tut...ciss...asam boi betul. nanti la aku amek gambar mata tu pastuh edit kasi sharp2. tgn aku mmg shakeys. nak buat camne.

Anonymous said...

teh o ais tu sape...ayat dia aku macam kenai jaa...hahahaha...

haa...gambar black white ni okay jerk....best best best...

Anonymous said...

anak sape kau ambil ni....aku macam kenal je bdk cute tu...tak salah aku bdk cute tu sebelah rmh aku kan...bdk cute tu selalu datang lepak kat rumah aku...ok lah yang kali aku comment lagi..chow...