SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Sunday, October 04, 2009

PostHeaderIcon At The Sea Shore


At The Sea Shore
Originally uploaded by SnapFrog
Kadang-kadang aku tak faham dengan diri aku ini sendiri.Ada benda saje je aku buat untuk jadikan ia lebih complicated. kenape yer?.Baru-baru ni aku di jemput untuk bermain caklempong di pekan di tempat aku bermastautin ini.wah! peluang.aku bukan di offer untuk bermain caklempong tapi main gitar sebagai iringan bagi kugiran tersebut.Dijadualkan kami akan ada persembahan di Bank Rakyat (cawangan Bahau) sempena dengan jamuan raya.Hmm..boleh ke aku ni,pegang gitar pun terkial-kial sikit tapi kalau selagi kita tak cuba kita takkan tahu ye tak..tapi ntah kenapa hari ini moral aku down sikit..ada sedikit perasaan gementar yang boleh membuatkan aku menarik diri..Hmm...mana boleh...Kena tahan.,bro!

0 comments: