SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Wednesday, October 28, 2009

PostHeaderIcon Hanging By A Moment

Hanging For a While.

Alangkah indah menjadi seperti burung, bebas terbang ke sana sini tak perlu pening-pening fikir tentang duit minyak, tol, maintenance kereta dan macam macam lagi yang memeningkan kepala aku di ketika ini. Nak tunggu gaji, lama lagi ni. ish.rasa macam nak buat part time je tapi kat mana yer? kalau dulu kat KL boleh jugak kalau nak mencelah-celah kerja mana-mana.tapi ini aku dah duduk kat Kampung ..so memang berharap kepada freelance je la..tu pun pening jugak..banyak dah terkena nak charge ikut harga semasa diorang kata mahal..dah bagi murah ..diorang nak lagi murah..senang cerita kalau nak ambik tak nak ambik sudah..kebetulan aku dengar bunyi tembakan tak jauh dari rumah aku..confirm orang majlis daerah aku tengah operasi menembak gagak..ermmm..payah jugak jadi burung.he.he

0 comments: