SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Wednesday, October 21, 2009

PostHeaderIcon Under The Shelter

Under The Tree

Penat balik dari Penang tempoh hari masih lagi belum surut, giler letih beb!, assistent yang konon-kononnya jadi co pilot semuanya dah pengsan dulu.yang beshnya semua dah pengsan start keluar dari Simpang Empat, Tampin. cheh!..so terpaksalah aku kemudi sorang sorang.Aku sampai tepat jam 1.30 pagi.ngantuknya hanya tuhan je yang tahu. apa apa hal pun aku kena prepare untuk pagi nanti..confirm ramai yang suruh aku jadi pemandu pelancong.yelah mentang mentang la aku belajar kat Penang dulu. drive lagi..ish ish ish...

0 comments: