SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Tuesday, September 29, 2009

PostHeaderIcon Trisya Dan irfan

Penat tul!bukan penat apa..melayan karenah anak buah aku 2 orang ni. macam peel diorang boleh buat..terutamanya Trisya..comel tul!.Hari tu Irfan sakit mata, puas aku gelakkan dia..lepas tu aku cakap ngan adik aku.yang aku tak pernah kena sakit mata. Puas la adik aku meyakinkan aku yang aku pernah kena masa kecik dulu, dekat setengah jam aku berbahas ngan adik aku tu, aku tetap ngan hujah aku yang aku memang tak pernah kena.

Hari ini aku cuti 3 hari MC sebab SAKIT MATA. palat tul..so terbukti yang aku memang tak pernah kena..tu la tak dengar lagi cakap aku.

0 comments: