SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Friday, September 25, 2009

PostHeaderIcon Selamat Hari Raya


Alhamdulillah telah berlalunya Ramadhan dan kini tibanya Syawal, terasa amat syahdu bila mengenangkan Syawal ini disambut tanpa Abah tersayang aku.Selalunya aku dapat bersalam-salaman memohon maaf kepadanya tetapi kini aku hanya dapat mendoakan agar rohnya di cucuri rahmat.Sampai bila-bila pun takkan ada orang dapat menggantikan kehadirannya didalam hidup aku kerana hanya dia yang benar-benar faham akan diri aku ini, sekalipun aku banyak melakukan dosa terhadapnya tetapi tak ada secebis pun abah tidak memaafkan aku.Syawal kali ini mungkin berbeza tetapi semangat nye mungkin berlainan. Aku memang tidak menangis, kerana aku kena kuat tapi kali ini air mata aku mengalir juga kerana aku memikirkan masih banyak lagi perkara yang aku tak dapat buat untuknya dan kali ini juga aku nak katakan yang aku memang sayangkan dia sangat.....

0 comments: