SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Wednesday, September 02, 2009

PostHeaderIcon Budi Pekerti

Uncle Guard

Aku tau dia orang susah kadang-kadang nak cas dia untuk gambar yang aku ambil pun fikir balik 2 atau 3 kali. "Awak ambik ye gambar saya, nanti dah cuci cakap ye saya mesti bayar" teringat lagi kata-kata dia pada minggu lepas tapi dalam minggu lepas jugak sekolah aku ini di masuki pencuri dan kebetulan lagi Pakcik Guard ini yang jaga. Aku dengar gaji dia kena potong bulan-bulan bagi menggantikan kerugian sekolah.ishh. lagi la aku sedih. camne ni?..bila dikenangkan balik Pakcik Guard ini memang rajin sangat dan dia pun memang baik orangnya. Pakcik Guard ini orang cina dah kahwin dengan orang melayu so means kira-kiranya dia ini saudara baru kita lah.Aku tengok rutin dia hari-hari sampai kadang-kadang aku pun confius dengan rooster (betul ke ejaan aku ni rasanya ini ayam jantan) Pakcik Guard ni sebab kerajinan dia sampai ramai orang ambil kesempatan terhadapnya.mana taknya asyik tengok dia je yang jaga mana pergi orang lain?.Ntahlah. Semoga tuhan murahkan rezeki pakcik ni. pasal gambar dia yang kat tangan aku ni..hmmm..shhhh!! nanti kalau cakap hilanglak pahala extra Ramadhan aku ni..ha.ha .

2 comments:

Surya said...

Bagi la gambar free tue kat Pak Guard
Sian dia..

Unknown said...

smart gmbr