SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Wednesday, May 17, 2006

PostHeaderIcon The Wedding





Hadith Rasulullah S.A.W

"Hawa dijadikan dari tulang rusuk Adam bukan dari kepala untuk dijunjung, bukan dari kaki untuk menjadi alasnya,melainkan daripada sisinya untuk dijadikan teman hidup, dekat dengan lengannya untuk dilindungi dan dekat dengan hatinya untuk dicintai".

p/s: gambar ini diambil oleh Pixar (Nasrul) tapi diedit semula oleh aku...he.he

6 comments:

LookSharp said...

Wow..nice low like capture....tade shakey hehehe....tapi noise notice..aku nampak hehehe..biasa maa

Ermm masih E5900...mane D50 nye..tak sabau aku nak tgk nih...hehehe...ko tak edit yg D50 nye gambo ke...minta la ngan die...hahahaha....


ps: aku simpan duit beli D70s je....

Anonymous said...

hahaha kitaorg komplot main compact camera je. thanks to huzaimi for the lovely picture babeh. muahahhahaa.

Anonymous said...

komplot ape komplot komplot..hehehe...compact camera still ok..tapi kalau dSLR lagi ok....satu je yg tak nak...ingat pesan aku ni hehehe.....jangan shot gune dSLR tapi nampak cam compact dah ler hua hua hua hua...ade orng jadi kes camni....

b3cak said...

nice wikiframing. you wiki is a great wiki artist!

wiki not wikiworthy!

Anonymous said...

~~ once a nikonian, always a nikonian ~~

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. » »