SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Monday, May 15, 2006

PostHeaderIcon Sakit Perut Dohh !!!


Ntah apasal ntah hari ni aku rasa sakit perut giler..kena lak ngan kerja yang melambak (he.he gaya je lebih)..lagi la..rasa macam nak terjun ikut tingkap jer..tapi betul la cakap member2 aku ..benda yang paling menyiksakan dalam life ni selain dari kelaparan..adalah menahan berak..kenalak masa dah tahap2 kritikal ..tandas lak penuh..pergh..rasa macam nak lepaskan kat sinki jer.h.eh.e tapi aku tak pernah buat la..cuma bayang kan je saat saat indah pada waktu kritikal macam tu jer..hmm..citer pasal sakit perut ni yang aku tau dia ade 2 kategori..satu sebab angin.satu lagi sebab salah makan..yang aku nyer..aku rasa sakit sebab angin kot..sebab kalau kita teran macam mana pun ...takde objek2 yang di hasilkan..(iaitu bahan kumbahan.yang terhasil dari hampeh yang zatnyer telah habis digunakan untuk energy..)..so faham faham je ler..he..he..he

4 comments:

ClarkLens said...

Aku rasa gambar ni bagus untuk jadi kau punya band poster. Pastu kau letak la nama band kau 'The Jammed Band'. Sure top punya lah....

Anyway gambar so classic. 'Ali Baba Bujang Lapuk' punya prop ka tu ?.

Nice bro.

Anonymous said...

hahaha ko kan tgh cari nama band lunch td. "The Jammed Band" mmg best. sure pak li stuju.

LookSharp said...

Haa...cepat jaa update...baru best.meriah sket kita punya club photography ni...hehehehe...

Sekali tgk aku nampak jamban tu mcam kecik ja..ish tak tau laa mybe ilusi aku kot hehehe....

Still Nice shot.....well done...:-)

b3cak said...

hehehe... "The Jammed Band"
Imran jadi band manager-nya.

nice shot! nampak macam macro photo. ;)

i'm not worthy.