SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Saturday, May 13, 2006

PostHeaderIcon :: Memori ::



Ade orang tanya aku ..apa memori aku yang paling besh....so aku pun terpikir , Err apa memori aku ha?....takde apa apa yang menarik pun...ada yang besh2 dulu last sekali jadi tak besh....so takde memori la kot....tapi yang aku tau la.memori yang aku ada cuma 512 MB jenama Kingston (thumbdrive)..itu kot.....heh.eh.e.tul tak?..-Blurrrrr-

2 comments:

Anonymous said...

Uih dah update kaa,,,...hahaha..aku datang ni....komen,komen,komen..

Cantik....vigenetting effect tu nampak lagi nolstagia...

Picture sharp, aku suke...black n white masyuk dengan scene ni...

Tp...:-)...rumah tu yg senget or camera yg senget...ok ke senget..pendapat lain?...

ps: ntah dah jadi biat aku nak kena komen+kritik jugak..hua hua...kalau tak komen maka aku tak menulis...aku tak penah compare kamera ko dengan DSLR hehehe...tak adil sangat...

b3cak said...

pre-war effect. ;)

the house n the way.. dua-duanya bagus! keep 'em coming!

btw, jangan dengar cakap orang pasal dSLR. bullshit semua. yang penting... moments!!

teka-teki:
Q: apakah itu cemilan?
A: cecudah cepuluh, cebelum lapan

MUAHAHAHAHAHAH!

i'm not worthy...