SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Thursday, May 04, 2006

PostHeaderIcon Mencari Cahaya


..kengkadang ada masanya aku rasa hidup ni macam kosong jer...mungkin sebab aku selalu meremehkan benda-benda yang wajib aku buat kot ...yup that's the fact...tau tapi tak buat...at the end kita mengadu..kenapa..hidup kita ni takde panduan..pedoman..dan macam macam lagi la.masalahnya bila kita dah dapat.sesuatu benda yang kita nak tu..bersyukur kah kita?..tak tau la..tepuk dada tanya lah selera." Orang selalu nak yang terbaik bagi dirinya..tapi tak pernah berusaha yang terbaik untuk mendapatkannya-aku sendiri".-end-

1 comments:

Anonymous said...

KADANGKALA KITA LUPA UNTUK MENGHARGAI BENDA YANG ADA DI HAPADAN MATA KITA... NAMUN BILA IANYA LENYAP BARU KITA TERASA AKAN KEHILANGANNYA....(LRT BDR TUN RZK)