SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile

Blog Archive

Wednesday, October 19, 2005

"It is one of the most beautiful compensations of life, that no man can sincerely try to help another without helping himself."-Ralph Waldo Emerson

Man in the photo-rizal (thanks man)

2 comments:

Anonymous said...

waa sedap gile tido.....best ek tido sejuk2 camnie...

Anonymous said...

Yg ni aku minat dan bg aku mmng seni gambar ni,aku dapat rasai yg effect semulajadinya..mean natural ...tak edit dengan apa apa software dari photoshop or apa apa laa....cermin kat depan tu kan ....tak pe nanti idea ni aku cedok kui kui kui