SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile

Blog Archive

Monday, October 17, 2005

"As memory may be a paradise from which we cannot be driven, it may also be a hell from which we cannot escape."-John Lancaster Spalding,

talks about a memory...there's a few memories still remain in my mind..whatever it is..never of it can stop me of doing something about myself in a future..

3 comments:

b3cak said...

oiii tak malu ke letak gambar yg orang lain ambik? hiayaaahhh tak tau maluuuuuuuuuuuuuuuuuuu

HUZAIMI MAT ZALI said...

oit ni gambar yang aku ambik la poyo..he.he.he yang kau ambik lain..cet..poracittt

b3cak said...

oh iya ke? sorie la brader.....