SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Tuesday, December 06, 2005

PostHeaderIcon PC Fair


Hari minggu yang lalu.telah berlangsungnya PC Fair kat KLCC (Convention Centre)..masa tu aku sebenarnya tak nak beli apa apa pun..saje je nak berjalan..dalam lebih kurang pukul 6 lebih tu aku sampai kat sana..ala Bukit Bintang nak ke sana pun bukan la jauh sangat (aku pun baru tau..he.he.)..macam biasala ..PC Fair..mesti ramai orang. aku tengok harga kat sana dekat dekat nak sama ngan Low Yat jugak..tak banyak lari..apa yang menarik ..firstly aku nampak permandangan menarik kat KLCC terutamanya..masa matahari dah hampir nak terbenam..so dengan adanya gambar ni aku harap dapat share kan benda ni ngan sesapa tengok blog aku ni...

3 comments:

LookSharp said...

Hmm...sesapa yg tgk blog ko tu..haa aku la..hahaha

Ok..nice shoot..angle cantik...everything`s perfect...love this picture =)...

b3cak said...

lawanya gambar ni. timing pun bagus, dapat warna langit dan lightings indah. terre!

Anonymous said...

next year bulan 9, i g KL