SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Saturday, December 10, 2005

PostHeaderIcon My Snowy and Gebok




1:00 am- Semalam aku gi melawati.biasala dah duduk kat KL ni kalau tak jumpa orang kampung kang ade yang kata sombong..(itupun ade member ajak he.he)..best la..biasala kalau dah jumpa mesti borak tak ingat nyer..tengah2 time borak tu .terbukak la kisah ade sorang member aku ni nak ngurat..awek lama aku (awek lagi...bosan tul)..Farah (1st awek aku)..tetiba je badan aku menggigil..tk tau la kenapa..teringat lak kisah lama..terasa sayu pun ade..tapi benda tu dah berlalupun.. diorang tanya aku." kau tak nak lagi ke kat si ehem tu".apa yang aku jawab.."takpe la..kalau si ..polan tu nak kat si dia tu..pergilah..tak salah kalau kita suka kat orang kan?." tapi dalam hati aku ..tuhan je yang tau..ha.ha..tiba kat umah .aku tengok ade 2 ekor kucing parsi..pengubat hati aku..Snowy and Gebok..comel giler..sejuk ati aku.hmm..tak lama lagi new year..perlu ke aku menunggu?..

5 comments:

Anonymous said...

gay jek yg suka pet kucing

www.gayboy.com !!!!!

LookSharp said...
This comment has been removed by a blog administrator.
LookSharp said...

Hahaha...saper badas mofo ni..heheheh

this time look average..sorry

Anonymous said...

oii mat kucing!

Surya said...

Kucing orang lain,
Ko ngaku kucing ko plak,
Ceh!!!