SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Monday, December 12, 2005

PostHeaderIcon Menghitung Waktu..




Dalam diam tak diam kita dah nak masuk 2006 dah..ish..biar betul..macam tak percaya jer..rasa-rasa nye macam baru semalam je sambut millenium..begitu cepatnya masa berlalu....aku je tak berubah ubah..still je macam dulu..baru baru ni aku balik kg ..ade sorang member kawin...dalam diam tak diam dah melambak dah member aku kawin..aku bila lagi?...he.he nanti la..tunggu siti.

3 comments:

LookSharp said...

ok gambar cantik.....satu jer aku nak komen...err bile plak nak masuk '2007' nih...2006 nak buang mane...huh....ko ni cepat setahun ni.....



p/s: .....aku paham orang busy slalu camtu....

HUZAIMI MAT ZALI said...

eh ..mana ade?..memandai je kau ni...tak baik tau fitnah aku..he.he.he (Cover siot)

Anonymous said...

go go ciao!!