SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Monday, November 29, 2010

PostHeaderIcon PENJELAJAHAN SANG PEMOTRET TELAH BERMULA


Segalanya telah bermula dengan lancar sehingga sekarang..tak dapat ku memanjatkan kesyukuran di atas Kurnian Rezeki DariNya.Job wedding yang melambak..kadang-kadang merungsikan aku jugak, bukan apa ..takut tidak dapat commit dan tidak dapat menyerahkan sepenuh jiwa terhadap job-job sedia ada. Walaubagaimanapun dengan perancangan yang lebih rapi Insyaallah kerja kini lebih tersusun. Buat masa sekarang Pasukan DNC laskar cahaya masih berkurang di sebabkan Iwan sedang menunaikan Haji..insyaallah mulanya Januari tahun hadapan iaitu 2011, ke arah memantapkan apa yang sedia ada akan di lakukan..

0 comments: