SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Friday, February 10, 2006

PostHeaderIcon Warna



hidup tanpa warna...macam kosong jer..kan?..semua benda yang wujud dalam dunia ni akan nampak sama..dan kita sendiri tiada hak utk memilih.. mesti boring kan?.
Di dalam bab warna tu sendiri ada campurannya utk menghasilkan warna-warna yang lain.utk jadikan ia lebih menarik.macam mana dengan kita?..macam mana lak kita nak warnakan hidup kita ni?..

1 comments:

Anonymous said...

Posting kali ni laju sket nko yer...hahaha..mengganas nih ....ni mesti limau CNY kat boardroom hari tu ...:-),haa aku nak komen:-

Good: Nice Close Up,Detail,kaler cantik...setup cantik ni(backgroud perfect)

Bad: Nothing.....