SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Monday, February 13, 2006

PostHeaderIcon Back To My Old Days


Camne la tetiba aku nak start melukis balik ni...ni mesti dah tahap bosan yang melampau..aku ingat lagi last sekali aku lukis masa abis SPM dulu..haha.dan lukisan aku yang paling last sekali aku rasa masih ade kat dinding sekolah lama aku dulu..tak tau la ade lagi ke tak sekarang. Cuma sekarang ni aku nak belajar lukis komik lak.he.he amacam?..ade komen tak?..memang takde life langsung aku ni...chet

3 comments:

Anonymous said...

mmg ko xde life kot

Anonymous said...

Ho..ho..ho...rilek la mie,life ni kena carik...so terpulang la pd individu masing2...kena kreatif...kreatif nak kasi hidup ini lebih bermakna...:-)

Nak melukis komik plak?..hehehe aku pernah melukis jugak dulu,dan same gak cam nko lepas SPM,time tu aku melukis tak hengat..mengila gila...aku practice lukis komik,.....itu life aku time tu,aku nak jd kartunis hehehe....

Dah lama aku tak melukis...keinginan tetap ade...tp ye la aku tak bleh nak buat semua sekali....bila tgk lukisan nko ni..huh tak mungkin aku nak melukis semula,..hehehe... hanya satu ..aku leh katakan ..lukisan nko cantik...uih panjang gile la plak aku kritik....

last komen....buat le ape pun asalkan jangan angat angat taik ayam dah,.....hehehe..aku tak kate...orang dulu dulu kate..:-)

Anonymous said...

waa skg ada fid laa..... semoga bahagia slalu mie....