SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Tuesday, January 03, 2006

PostHeaderIcon Selamat Tahun Baru





Selamat Tahun Baru!.....yup...itu yang aku dengar..kat mana-mana even kat radio ker..Tv ker..ataupun kawan kawan yang ada kt sekeliling aku..selalunya apa yang diorang tanya aku...mcm biasa la..apa azam tahun baru kau?...apa yer?..aku pun tak tau..tapi penghujung tahun ni banyak la perkara yang tak disangka berlaku.. macam-macam ..tapi yang penting ending dia seperti yang aku harapkan..(alhamdulillah)..kali ni aku sambut ngan family aku..tapi part yang best nya..adik aku la..sebab kali ni family aku mengundang buah hati dia...memang benda ni biasa jer...tapi bagi aku nilah benda yang bermakna sekali sebab.sebelum-sebelum ni ayah aku tak restu sgt perhubungan diorang..sampai satu saat (9 tahun beb)..diorang dah hampir give up...tapi alhamdulillah..berkat kesabaran diorang..akhirnya..direstui jugak..siap bagi green light.lagi..ha.ha ..aku pernah pesan kat diorang."Dik .jgn lekas give up..apa yang kau buat ..kau takkan tau keputusan dia bila..mana kau tau..tinggal sikit je lagi jalan yang kau kena lalu..kalau kau give up sekarang..keputusan dia satu je..dan kau tak ada pilihan"..yup itu yang aku buat.apa yang aku belajar dalam hidup aku...dan kali ni aku dapat rasakan apa yang ada kat keliling aku happy sangat..even tak ada apa2 dalam hidup aku..tapi at least aku mampu buatkan diorang tersenyum..dan aku sendiri... :) part aku lak?..just proceed apa yang aku buat tahun-tahun lepas..hm..maybe dia tak pernah tau..tapi bagi diri aku...aku tau diri aku sendiri..

4 comments:

LookSharp said...

Photo yg paling aku suke..bunga kertas putih tu..so real..compare dengan sebelah tu.nampak cam kureng cket....

Errr..ambulan tu apa hal haa?...dorang buat tugu ke....

Apepun..nice presentation...

Anonymous said...

ambulan tu diorang nak antar kat zoo negara...

LookSharp said...

Ooo..nak send zoo negara..kira nak bela laa.....bleh hidup gak natang ambulan ni ye.....

Anonymous said...

tau takpe,tempe nak, kuah lebih... he he