SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Monday, January 23, 2006

PostHeaderIcon Merah Dan Biru..


Lama tul aku tak menaip..kat blog aku ni...terbiar jer..idea pun dah abis..hmm..tema kali ni merah dan biru...kenapa yer...ntah la...just aku rasa bila warna ni combine dia jadi satu colour yang menarik..tu jer..bila related ngan life kita..ade banyak benda yang kita leh citer..so sebelum tu biar aku citer sikit ciri ciri warna ni..

::Merah::
Nama: Merah Kat pat lain orang panggil Red
Sifat: Panas Baran,Garang dan Berani
Keturunan: Warna Asli..takde mix apa apa..

::Biru::
Nama: Biru kat Negara eropah sana diorang panggil i Blue
Sifat: Sejuk Hati, Penyabar tenang dan sensitif
Keturunan: Warna Asli.. pun takde mix apa apa..

So bila aku gabungkan dua dua colour ni aku rasa macam menarik lak..walaupun antara diorang ni ade contra..hmm just imagine dalam idup kita ni kalau ade satu colur jer...camne yer?



2 comments:

Anonymous said...

merah mix dgn biru jadi warna ungu, masa aku belajo art dulu...aku suka warna ungu ehehe

LookSharp said...

Abstrak yg cantik,tapi aku tak tahu ape benda tu....mean objek ape tak tahu...

Gambar cantik,picture detail....bile tgk ade ketenangan...that`s my taste....lovely art work...:)