SELAMAT DATANG

Aku seorang yang easy going namun sedikit tegas dalam melaksanakan kegemaran aku, selalunya menulis adalah perkara yang paling aku tak suka. tetapi untuk kali ini aku nak tulis jugak tak kira..kepada yang suka baca.nasib ngkorang la..so selamat membaca

About Me

My Photo
HUZAIMI MAT ZALI
View my complete profile
Wednesday, December 15, 2010

PostHeaderIcon BURUK TAPI MENYUMBANG KEPADA KECANTIKAN


Setelah menikamati photoshoot yang agak lama.so terhenti sekejap penulisan blog. ini di se babkan terlalu banyak kerja yang pending. Hari ini cuaca agak baik..suam suam kuku kata orang (masa aku tulis ni dah tersengguk-sengguk dah). Ngantuk giler..tapi alhamdulillah apa yang di rancang setakat ini masih lagi berjalan dengan lancar...insyaallah hari Jumaat ini akan siap buku panduan bagi dewinangcinta team..

0 comments: